pátek 28. prosince 2007

ukrajinec Hryhoryj Nestor, nejstarší muž světa

15. března 1891 - 14. prosince 2007

Nejstarší muž světa, stošestnáctiletý Ukrajinec Hryhoryj Nestor v pátek v noci zemřel. Bohužel dřív, než byla jeho žádost o zařazení do Guinessovy knihy rekordů vyřízena.

Nestor zemřel ve spánku v pátek v noci ve svém domě ve vesnici Staryj Jaryčiv na západ od Lvova.

"Smrt přišla znenadání," říká vnučka jeho zesnulé sestry Oksana Savčuková. "Zkrátka se jen ráno neprobudil."

Svou dlouhověkost připisoval Nestor zdravému životnímu stylu a faktu, že se nikdy neoženil.

"Měl jsem rád svou svobodu. Mohl jsem být s jednou dívkou, potom zase s jinou. Anebo jsem si mohl někam vyrazil s klukama," vysvětloval letos na jaře.

"Pořád jsem byl na čerstvém vzduchu a všude jsem chodil bos. V létě jsem spal pod širákem. Pil jsem mléko a jedl sýr a brambory."

Zdroj: aktualne.cz

Počet bodujících: 3

Žádné komentáře: